Çfarë ndodhi me fluturimin tuaj?
Fluturimi im u vonua më shumë se 3 orë
Fluturimi im u ndryshua
Fluturimi im u anulua
Mu refuzua hyrja në bord të avionit kundrejt dëshirës sime
Humba fluturimin tim lidhës si pasojë e vonesës/anulimit të fluturimit tim të mëparshëm
Bagazhi im nuk u gjend në terminal pas mbërritjes në destinacion
Detajet e Fluturimit
A kishit fluturim lidhës?
Jo, ishte fluturim direkt
Po, duhet të ndërroja fluturim
A keni aplikuar më parë për kompensim për këtë fluturim ju vetë apo nëpërmjet një agjensie tjetër kompensimi?
Jo
Po
Detajet personale
* Nëse rezervimi është kryer me adresë tjetër emaili, ju lutem shkruajeni atë tek përshkrimi.
A po udhëtonit me udhëtarë të tjerë me të njëjtin numër rezervimi?
Jo, po udhëtoja vetëm
Po, po udhëtoja me të tjerë
* Për cdo pasagjer të të njëjtit fluturim, por me kod të ndryshëm rezervimi duhet plotësuar një formular i ri aplikimi
Dokumentat
Bileta e fluturimit *
Pasaporta *
Dokumenta të tjera
Firma elektronike
* Ju lutem firmosni në mënyrë elektronike formën e autorizimit.