1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Çfarë ndodhi me fluturimin tuaj?

Fluturimi im u vonua më shumë se 3 orë

Fluturimi im u ndryshua

Fluturimi im u anulua

Mu refuzua hyrja në bord të avionit kundrejt dëshirës sime

Humba fluturimin tim lidhës si pasojë e vonesës/anulimit të fluturimit tim të mëparshëm

Bagazhi im nuk u gjend në terminal pas mbërritjes në destinacion

Detajet e Fluturimit

A kishit fluturim lidhës?

Jo, ishte fluturim direkt

Po, duhet të ndërroja fluturim

A keni aplikuar më parë për kompensim për këtë fluturim ju vetë apo nëpërmjet një agjensie tjetër kompensimi?

Jo

Po

Detajet personale

* Nëse rezervimi është kryer me adresë tjetër emaili, ju lutem shkruajeni atë tek përshkrimi.

A po udhëtonit me udhëtarë të tjerë me të njëjtin numër rezervimi?

Jo, po udhëtoja vetëm

Po, po udhëtoja me të tjerë

* Për cdo pasagjer të të njëjtit fluturim, por me kod të ndryshëm rezervimi duhet plotësuar një formular i ri aplikimi

Dokumentat

Bileta e fluturimit *

Pasaporta *

Dokumenta të tjera

Firma elektronike

* Ju lutem firmosni në mënyrë elektronike formën e autorizimit.